image
  
 

אריזות וחומרי אריזה

תחום מוצרי האריזה עבר בשנים האחרונות מהפך והושם דגש רב בפיתוחו.

ניתנת תשומת לב מיוחדת לחזות המוצר ככלי שיווקי, ומכאן כפועל יוצא עולה כי מוצרי האריזה נעשו במשך השנים מוצרים מתוחכמים ויקרים יותר.

מוצרי האריזה, מעבר לערכם השיווקי והתפעולי, הופכים למרכיב משמעותי יותר ויותר בעלות הכוללת של המוצר.

בהתאם קיים צורך מיידי לחסוך בעלויות הכספיות מבלי לפגוע באיכות ובאפקטיביות האריזה.

מוצרי "המותג הפרטי" של רשתות השיווק מחייבים לעיתים לארוז מוצרים זהים במספר שונה של אריזות. כך מופחתת הכמות של האריזות הזהות לאותו סוג של מוצר וכפועל יוצא המחיר והזמינות של מלאי האריזות עולים.

בתקופה האחרונה מחירי חומרי הגלם במגמת עליה וללקוח אין את הכלים להתמודד עם הספקים בנושא.

סייבינג פויינט מאפשרת ללקוחותיה לבחון כיצד ניתן ליעל את תהליך הרכש ולהביא להוזלה במחיר זאת בדגש על הפעולות הבאות :

· לא לפגוע בפונקציונאליות של האריזה.

· התייחסות נקודתית לחומר הגלם ממנה עשויה האריזה.

· תשומת לב לטכנולוגיה בה היא מיוצרת.

· בחינת הסכם ההתקשרות עם הספק והיבטי תמחור נוספים.

· תכנון מחדש של האריזה או הגשת הצעות ליעול בתחום.

· התאמת הטכנולוגיה למוצר.

· חשיפה לספקים נוספים בארץ ובעולם.

· סיוע בהיבטים מיסויים הנוגעים לאיכות סביבה בעיקר במדינות ארופה.

לסייבינג פויינט ניסיון מוכח בייעול ולווי של ארגונים גדולים ובינוניים בתחום הרכש של מוצרי האריזה עד ליישום החיסכון בפועל. סייבינג פוינט סייעה למפעלי מזון, הגיינה, מפעלי יצור תעשייתיים, יצואנים, יבואנים ועוד.


עמוד הבית | פרופיל | נקודות לחסכון | לקוחות |כתבות וידיעות |צור קשר
©Copyright 2011 Saving Point    Created and maintained by WSI