image
  
 

חיסכון בתקשורת

השנים האחרונות מאופיינות בתהפוכות רבות בתחום התקשורת הסלולארית במהלכה נערכו שינויים רגולטורים רבים. השפעות השינויים מהדהדות בעיתונות הכלכלית ובבורסות מדי יום. הכתבות, בחלקן מגמתיות ומבלבלות, משאירות לעיתים את הקורא בחוסר הבנה להשלכות השינוי על ניהול התקשורת בחברתו. עד שנת 2012 פעלו בשוק 3 חברות עיקריות (פרטנר, פלאפון וסלקום). כיום נוספו  5 חברות : רמי לוי, הום סלולר, יו-פון, גולן טלקום והוט-מובייל, וכולן מציעות שירותי תקשורת סלולארית. לכל חברה יש מגוון הצעות שונות חלקן לפי תעריפים קבועים וחלקן לפי חבילות שימוש קבועות. לשינויים אלה נדרש להיערך ביעילות ובמקצועיות וזאת לצורך מיצוי חיסכון אופטימאלי בתחום תוך הבנת צרכי הלקוח. החיסכון קיים הן במימוש זכויות החברה להחזרים שונים והן בבחינת אפשרות לשינוי מבנה ההסכם המותאם לצרכי החברה.
 
בשנים האחרונות החל הרגולטור לפעול בתחום התקשורת הקווית לפתיחת והגדלת התחרות בין החברות. הענף התאפיין שנים רבות כמונופול המנוהל ע"י בזק וקיימת מגמה לשינוי ופתיחת השוק כמקובל במדינות רבות בעולם. השוק מאופיין כיום במספר שחקנים מרכזיים המספקים שירותי תשתית ותקשורת קווית/אינטרנט ללקוחות. בין החברות ניתן לציין את בזק (בזק בינלאומי), הוט, סלקום (013 נטויז'ן), פרטנר (012 קוי זהב).
 
התחום מאופיין בהתפתחות טכנולוגית המאפשרת ללקוחות הקצה שיפור איכות והוזלת תעריפים. סייבינג פוינט ממליצה  לבחון את מכלול השירותים והתשתיות בחברה. מבדיקות שנעשו לאחרונה התברר כי קיים פוטנציאל לחיסכון משמעותי בהיבט זה גם בחברות בעלות חיוב חודשי נמוך. לא בכדי סייבינג פוינט מלווה חברות אשר עלותן החודשית בתקשורת הקווית הינה 4,000 ₪ ומעלה.
  אנו בסייבינג פוינט בוחנים את מכלול תחום התקשורת הכולל: תקשורת סלולארית  קווים אנלוגיים, קווים דיגיטליים (ציר PRI), שימוש בסיבים אופטיים כבלים ומיקרוגל, קווי תמסורת, תקשורת אינטרנט (ADSL, VDSL, IPVPN), מרכזיות תקשורת ועוד.
 
 לצורך כך פיתחנו את שיטת QCC במטרה להציג חיסכון יעיל ומהיר לחברתכם.
 
שיטת ה  QCC- Quick Communication Check  הינה תהליך מהיר לבדיקת פוטנציאל החיסכון בתקשורת באמצעות מומחי החברה.
 אנו מציעים לערוך בדיקה של ההוצאה בחברתכם ולהפיק דוח המציג את החיסכון הפוטנציאלי באיתור טעויות חיוב, שיפורים מסחריים ושינוי שיטות עבודה.
 
טעויות חיוב: אנו בוחנים האם על פי נתוני ההסכם, חיובי החשבונית, נתוני השימוש והנחיות משרד התקשורת, חברתכם זכאית לקבל החזרים בגין חיובי יתר. במידה ונמצאתם זכאים להחזר אנו נציג בדוח את סך ההחזרים להם אתם זכאים תוך חישוב רטרואקטיבי משוער לסך הזיכויים.
 
שיפורים אחרים: אנו בוחנים מספר היבטים:
 
  • בחינה האם תנאי ההסכם הנוכחי מיושמים באופן אופטימאלי. 
  • שיפור תנאי ההסכם בהתאמה לשימוש בפועל של מנויי החברה.  נבצע ניתוח מהיר לעיקרי השימושים הקיימים ונשקף עבורכם את התוכניות האופטימאליות אצל הספק הנוכחי וכמו כן אצל ספקים מתחרים. לאחר מכן נכמת את החיסכון הגלום באימוץ המלצותינו אשר יפורטו בדוח המסכם. פעילות זו תעשה תוך התאמת התוכניות וציוד הקצה לצרכי החברה. במידת הצורך נערוך את ההסכם החדש בהתאמה לחוקים החדשים ותוך ראיה עתידית כך שחברתכם תזכה לתנאים משופרים אשר ילוו אותה לתקופת ההתחייבות העתידית החדשה מול הספק.
 
בשיטת QCC אנו מתחייבים להפיק דוח חיסכון לחברתכם בתוך שלושה שבועות מקבלת כל החומרים הדרושים לצורך הבדיקה. כמו כן אנו מלווים את חברתכם בתהליך החיסכון עד ליישום החיסכון בפועל.
 
תזמון הבדיקה הינו משמעותי ותקופה זו הינה הזמן הנכון לנסות ולהגיע להישגי חיסכון משמעותיים בתחום.
 תהליך הבדיקה יתבצע בחברתנו תוך שהוא חוסך משאבי זמן יקרים בחברה.
 
חברת סייבינג פוינט הינה חברה ותיקה בעלת מוניטין רב המסייעת לחיסכון בחברות שונות בארץ ובחו"ל.לחברת סייבינג פוינט למעלה מ 1,000 לקוחות חלקן מהמובילות במשק הישראלי. בין לקוחותינו בנקים, חברות תעשייתיות, חברות ציבוריות ופרטיות, חברות ממשלתיות ועוד.
 
 לפרטים נוספים ובדיקה ללא עלות צור קשר - 03-6236171 
או במייל Info@savingpoint.co.il 
 
 
 "סייבינג פוינט" בוחנת עבורך בנוסף את מכלול מערך התקשורת בחברתך בתחומים:
  תקשורת סלולארית, תקשורת בינלאומית, תקשורת קווית, אינטרנט וקווי העברת נתונים.
החיסכון עבורך  מתבטא ע"י:
 איתור טעויות חיוב והשבתן ללקוח
 שיפור הסכמים.
ביצוע אופטימיזציה לפי השימוש האינדיבידואלי של הלקוח.



עמוד הבית | פרופיל | נקודות לחסכון | לקוחות |כתבות וידיעות |צור קשר
©Copyright 2011 Saving Point    Created and maintained by WSI